استعلام خلافی خودرو آنلاین

ریز خلافی خودرو

خلافی خودرو پیامک

دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک ماشین

مدارک لازم برای صدور صورت وضعیت خلافی خودرو :

کارت خودرو یا سند خودرو یا بیمه نامه خودرو

توجه :

افرادی که مبلغ خلافی(صورت وضعیت خودرو) آنها بیش از ۱۰ میلیون ریال (یک میلیون تومان) باشد می‌بایست به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایند.

تعرفه اجرائیات :

۲۷،۰۰۰ ریال (دو هزار و هفتصد تومان)

تعرفه رسیدگی غیر حضوری اجرائیات (بررسی کسر خلافی) :

۲۵،۰۰۰ ریال (دو هزار و پانصد تومان) ، بابت هر ردیف خلافی قابل اعتراض ۲،۰۰۰ ریال (دویست تومان) دریافت می‌شود.

خلافی خودرو اس ام اس

استعلام خلافی خودرو از طریق vin

پرداخت خلافی خودرو

چاپ خلافی خودرو

توجه :

در صورتی که خلافی متقاضی بیشتر از ۳ برگ باشد به ازاء هر برگ اضافه مبلغ ۲،۰۰۰ ریال (دویست تومان) دریافت می‌شود.

گرفتن خلافی خودرو از طریق پیامک :

شهروندان برای آگاهی از وضعیت خلافی خودرو خود می توانند با ارسال VIN وسیله نقلیه(شماره و حروفی که پشت کارت خودرو به صورت عمودی نوشته شده و اولش IR هست) به شماره ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از میزان خلافی خود مطلع شوند؛

در صورتی که همراه با VIN خودرو، یک ستاره اضافه شود علاوه بر دریافت صورت وضعیت و میزان خلافی، شناسه پرداخت به آنها نیز داده می شود.

سرهنگ کرمی اسد در خصوص استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه از طریق اینترنت گفت:صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند.

وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود:سامانه پیامکی 30005151 از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی 1101202020 ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.