زلزله در 21 آبان 96 متاسفانه غرب کشور را لرزاند آخرین اخبار زل زله و آمار کشته شدگان و مصدومان:

ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر شهر سلیمانیه عراق را لرزاند که این زمین لرزه برخی استان های غربی کشورمان را نیز به لرزه درآورد.

02:00/ بیش رییس اورژانس: زمین‌لرزه تاکنون ۶۱ کشته و بیش از ۳۰۰ مجروح داشته است.

01:53/ بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، متاسفانه تا کنون ۲۵ نفر در سرپل ذهاب جان خود را از دست دادند و ۳۰۰ نفر مصدوم شدند.

 

01:50/ با دستور وزیر بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور موظف شدند نسبت به اعزام کادر درمانی متخصص، تجهیزات پزشکی، آمبولانس و تامین خون مورد نیاز برای مراکز درمانی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

 

01:40/ کولیوند: با برادران سپاه و ارتش، سردار جلالی رییس پدافند غیرعامل و سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همکاری صورت گرفته تا به وسیله بالگرد بعد از روشنایی هوا امدادرسانی کنیم و به وسیله یک هواپیما مصدومان وخیم را به تهران منتقل کنیم.

01:38/ سلیمی رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر: اسکان اضطراری شروع شده است، تعداد مصدومان بیشتر از ظرفیت بیمارستان هاست و در حال انتقال مصدومان به شهرهای مجاور هستیم. تیم های امدادی به همراه سگ های زنده یاب در حال جستجو در مناطق زلزله زده هستند.

01:18/ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در گفت وگو با شبکه خبر: تاکنون ۳۰ نفر در مناطق زلزله زده کشته و 200 نفر هم مجروح شدند.

فارس نیوز

رئیس جمهور در تماسی تلفنی با وزیر کشور دستورات لازم در خصوص امداد رسانی به زلزله زدگان را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

ایسنا

معاون استانداری کرمانشاه گفت که تاکنون بر اثر وقوع زمین‌لرزه در غرب کشور ۳۰ نفر کشته و ۲۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

به گزارش ایسنا، نیک‌کردار در گفت‌وگو با شبکه خبر در این باره اظهار کرد: تا این لحظه حدود ۲۰۰ نفر مجروح شده‌اند ولی حتما این تعداد رو به افزایش است؛ چون الان شب است و کار آواربرداری روستاها هم باید انجام شود تا بعد از آن تعداد واقعی مصدومین را اعلام کنیم.

وی افزود: تاکنون ۳۰ نفر در شهرهای مختلف بر اثر زلزله جان خود را از دست داده‌اند.

معاون استانداری کرمانشاه گفت که بیشترین تلفات مربوط به شهرستان‌های سرپل ذهاب، دالاهو بوده است.