دانلود قسمت ششم سریال عالیجناب , دانلود قسمت 6 سریال عالیجناب

دانلود قسمت ششم سریال عالیجناب

دانلود رایگان قسمت 6 ششم از فصل 1 سریال ایرانی جدید عالیجناب

بدون تگ برچسب و یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه VIP 

عالیجناب ساخته سام قریبیان با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 1080p + نسخه کم حجم

Free & full Download Alijenab E06 new Iranian series by direct link (Sam Gharibian)

   

درباره سریال عالیجناب

داستان دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند. در زمان انتخابات ریاست جمهوری دکتر ملک در آستانه شکست با کمک یکی از سیاستمداران کارکشته معادلات انتخابات را به نفع خود تغییر می‌دهد. این اتفاق همزمان می‌شود با ورود زنی مرموز با نام مخفف ژ.آن به ایران که... .

 

بازیگران سریال عالیجناب

سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلااوتادی، حسین پاکدل، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، آزاده صمدی، احسان کرمی ، پریوش نظریه ، داریوش کاردان ، صالح میرزاآقایی و حسین یاری .

 

سانسور سکانس پایانی سریال عالیجناب

سریال عالیجناب قبل از پخش شدنش خبر هایی از اختلاف های داخلی اش به بیرون بروز داده شد جایی که سام قریبیان خبراز اختلافات درونی داد او با انتشار پوستر این فیلم نوشت : با این پوستر فاجعه ( چه از نظر هنری و چه از نظر لو رفتن قصه) خبر رفتن پس از عاشقانه، عالیجناب میاد. من میگم بشنو و باور نکن. بعضیها فکر میکنن مشکل ما وزارت محترم ارشاده.... نخیر مشکل داخلیه.... درون گروهیه! وزارت فرهنگ و ارشاد بسیار هم با ما همراه بوده....در فرصت مناسب در مصاحبه ای مفصل همه چیز را خواهم گفت.

اما با این حال سریال پخش شد ولی با مخاطبان ارتباط برقرار نکرد و حال پس از پایان پخش این سریال کارگردان این فیلم خبر داده که قسمت اصلی این فیلم سانسور شده و داستان فیلم به طور کلی عوض شده است و او بار دیگر با انتشار پوستری از فیلم نوشت:

پوزش از بینندگان عالیجناب: با حذف دیالوگ از سریال. خائن اصلی حسین یاریه و نه بابک حمیدیان، که به دستور پدر فرازمند عملیات رو انجام داده. به زودی از تهیه کننده بابت این بیشرمی شکایت میکنم. (لینک بخش سانسوری در ادامه قابل دانلود است)

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

4 بهمن 96. 

 

 قسمت ششم سریال عالیجناب 

 

سکانس پایانی و سانسور شده سریال عالیجناب 

سکانس پایانی و سانسور شده عالیجناب که داستان سریال را به گونه کلی عوض کرده

سام قریبیان: به زودی از تهیه کننده بابت این بیشرمی شکایت می کنم


 

لینک های دانلود قانونی قسمت ششم 6 سریال عالیجناب

 

کیفیت 1080p HQ - بها: 3,500 

 
   

کیفیت 1080p - بها: 3,000 تومان 


   

کیفیت 720p - بها: 2,500 تومان 



کیفیت 480p - بها: 2,000 تومان 

   

نکته 1: رمز فایل "ELaStE9004Ali6jeNa2B" می باشد. این رمز تنها برای کسانی است که نسخه پیش خرید را دانلود کرده بودند. از این پس نیازی به رمز نیست.
 

> نکته 2: چنان چه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. آیدی تلگرام: @uproadsupport . ایمیل: info@uproad.ir